Zorgeloze verhuur
Of u nu als particuliere belegger uw woonruimte of meerdere panden wilt verhuren, of dat u tijdelijk in het buitenland verblijft, wij nemen u graag alle taken bij verhuur uit handen. Onze beheertaak bestaat onder andere uit het verzorgen van alle uit de verhuur voortvloeiende correspondentie, de huurincasso, de verplichte (administratieve) beslommeringen en (technisch) onderhoud.
Tevens begint goed beheer bij een goede selectie van de huurders. Deze worden door ons zorgvuldig gescreend.
Meer weten over de mogelijkheden van vastgoedbeheer?
Financieel beheer
- Huurfacturen verzenden
- Incasseren van huren en bijkomende financiële afhandeling verzorgen
- Bewaken van betalingen en huurachterstanden
- Verzorgen van aanmaningen en indien nodig inschakeling van
gerechtsdeurwaarder - Verzorgen van huurverhogingen en bijbehorende schriftelijke kennisgevingen hiervan
Technisch beheer
- Verrichten van inspectie bij mutatie en inspectierapporten opstellen
- Afhandeling klachtenonderhoud
- Offerte aanvraag, opdrachtverstrekking en controle op uitvoering onderhoud
- Coördineren onderhoudsopdrachten
Maak kennis met…
Onze property manager Naomi.
Één aanspreekpunt wie uw zorgen uit handen neemt.
“Ik werk met passie en plezier”.
Wilt u meer informatie over de mogelijkheden van vastgoedbeheer?
We plannen graag een afspraak met u in.